Seguidores

viernes, 28 de octubre de 2011

TEU AROMA

Cada dia, quan et miro en silenci, a la feina, mà a mà, et miro i penso ...
si fos capaç de parlar-te, d'explicar ... m'envaeix un neguit cada vegada que t'acostes, que la teva aroma m'alimenta ... veig el sol, la lluna i les estrelles. En la solitud dels meus nits, mantinc tu imatge en la meva ment ... i t'estimo en silenci. Demà és la festa, de cap de vacances a l'empresa, i per fi ... em sento amb forces, de parlar ... d'explicar, que porto tres anys t'estimo ... avui vaig veure tu mirada ... i ella ... et delatava. Somreies amb picardia i no obstant això, mai hem creuat més que paraules de treball, sempre estimant-te en silenci, mirant com somreies amb la resta de companys, cremant les entranyes de gelosia, en veure que ells aconseguien els teus rialles i jo que tant t'estimo, patia pel teu amor.

2 comentarios:

  1. Me gusta tu riconcito de poemas Nuria Espinosa, es una pena que no te publiques tu libro de estes poemas que va mi me satisface siempre poder leerte siempre y dejarte mi comentario, siempre te recueerdo mucho como escritora poeta y persona.
    Macua felicidad en tu vida siempre en tu vida.
    Eloy Guzman Otero Iglesias
    28-1o-2011.

    ResponderEliminar
  2. Gracias estimado Eloy, te aseguro que cuándo menos te lo esperes, te estaré invitando a la presentación de mi nuevo libro, un abrazo de luz.

    ResponderEliminar

Miicrorrelato a tres

  @escritorbombin Nadie se esperaba que aquel paseo por el bosque terminaría así. La neblina cubría ya toda la montaña, Josie corría empapad...